Bali: week 4

6 december 2016 - Denpasar, Indonesië

Sinterklaas is alweer uit Nederland, maar dit ging hier op Bali zeker ook niet ongemerkt voorbij. Na een heerlijk buffet te hebben gegeten, hebben we met z'n veertigen een spelletje gedaan en elkaar leuke cadeautjes gegeven. Ik heb van mijn Sinterklaasje een leuk armbandje en een surfboard sleutel hanger met mijn naam erop gekregen. Natuurlijk bleef het niet bij de cadeautjes alleen, want we moesten Sinterklaas zijn verjaardag natuurlijk ook vieren en dat deden we door middel van een heuse poolparty met ballonen in het zwembad!
Sinterklaasavond op Bali Sinterklaas Poolparty
​De dagen dinsdag en woensdag waren druk met school. Op dinsdag had ik zelfs een schooldag van 9.00 - 15.30 uur !! (ja, zulke lange dagen ben ik niet meer gewend....) Op woensdag moesten we naar de immigratie om ons visum te verlengen. Na horrorverhalen door de andere groepen van de urenlang bij de immigratie zitten, zaten wij er gelukkig maar driekwartier!
​Donderdags was onze laatste schooldag van de week alweer en daarna zijn we gezellig op stap geweest naar Skygarden, want het was Studentnight!

​Op vrijdag heb ik samen met de meiden gegeten in Kuta en daarna ben ik even wezen shoppen in de Beachwalk mall met Lotte, Masira en Benthe.
Beachwalk Mall
​Zaterdagochtend stonden we met 20 man om 7.30 uur klaar om een weekendje naar het eiland Nusa Lembongan te gaan. Rond 11 uur kwamen op het eiland aan. We sliepen in een erg mooi guesthouse: Krisna Homestay, direct aan het strand! Na een lekkere lunch hebben we met z'n allen gesnorkeld. Echt heeel gaaf!! Daarna was het tijd voor diner en gezellig kletsen in een restaurant bijna aan de zee.
Living the good life Snorkelen!
​Op zondag zijn we wezen toeren met scootertjes over het eiland en zijn we op dream beach geweest, dit is een heel rustig strand met onwijs mooi blauw water! Daarna hebben we lunch gehad en zijn we verder getoerd naar Devil's tear. Een grote rots/klif achtig iets. Ik heb daar zelfs een schildpad gezien!! Als laatste hebben we nog over Sandy Bay Beach gelopen en vervolgens was het tijd voor een douche, diner en een drankje.
Dream beach Devils' tear Scooteren
​Op maandag was het weer tijd om naar huis te gaan, maar hadden we met de meiden afgesproken om te ontbijten om 08.30 uur bij een zaakje Bali Eco Deli, waar ze ontzettend gezonde en lekkere smoothies, sapjes en ontbijt hadden. Ten slotte was het tijd om de boot naar huis te pakken.
Healthy breakfast
​Dan is nu week 5 alweer aangebroken. Het laatste weekje dat vol met school zit en dan komt de kerstvakantie alweer in de buurt! Time flies when you are having fun.

Tot volgende week!

1. Mama:
    13 december 2016
    Weer volop plezier en lol gehad dus! Leuke foto's! Ben jaloers!! Haha. Doe ze allemaal de groetjes en veel plezier deze week op school!
  2. Marleen:
    13 december 2016
    Het is wel een gezellige boel daar he Melissa, hahahhaha. Leuk verhaal weer en geniet er nog maar lekker even van, want ook de terugreis komt langzaam aan dichterbij. Groeten daar van ons drieën. XX Coen Marleen & Serena
  3. Elke:
    13 december 2016
    Wauuuw Meliss. Ziet er super uit allemaal. Kben stikjaloers haha. Tot snel!! xxxx
  4. Jessica Ekkel:
    14 december 2016
    Wat een leuke herkenbare verhalen!! Superfijn daar!!!