Bali: week 2 & 3

5 december 2016 - Denpasar, Indonesië

Week 2
​Op donderdag kwamen na een schooldag papa en mama aan! Super gaaf en zo onwerkelijk. We hebben met zijn drietjes gedineerd bij de warung 'Made in Bali'. Hierna hebben we samen nog een biertje gedronken en toen zijn ze weer naar hun eigen hotel gegaan aangezien ze uitgeteld waren van de reis.
​Vrijdags ben ik eerst naar school geweest, maar ik was gelukkig op tijd vrij, dus heb ik mijn koffertje ingepakt om een weekendje bij papa en mama te spenderen aan zee. 's Middags hebben we samen de zilverfabriek bezocht, want die wilden zij natuurlijk ook wel zien! Eenmaal aangekomen in het hotel, hebben we weer een warung opgezocht om te eten en daarna hebben we de Beachwalk Mall bezocht. Even lekker shoppen!
Pap, mam, Bali
​Ondanks de weersvoorspellingen, hebben we echt een ontzettend mooi weekend gehad! Zaterdag overdag de hele dag aan het zwembad gelegen, af en toe even zwemmen en lekkere cocktails gedronken. 's Avonds een drankje doen en alle kraampjes kijken. Zondag was er weer veel zon en was het tijd voor mijn eerste surflesje. Super gaaf, maar ook heel spannend.

​Week 3
Op maandag was het mijn laatste vrije dag, maar was ik niet zo fit. Toch hebben we nog even weer kunnen genieten van het zonnetje en van elkaar en samen gegeten.
​Op dinsdag was het helaas weer tijd voor school en daarna ben ik rechtstreeks doorgegaan naar bed.
​Woensdags ben ik na schooltijd nog één keer met mijn ouders naar de zilverfabriek geweest en daarna hebben we Level21 bezocht, een nieuw winkelcentrum, waar ik overigens ook naar de kapper ben geweest!
Hairdresser at Bali
Daarna zijn we richting mijn hotel gegaan om nogmaals een laatste keer te eten bij Made in Bali, want papa en mama (en ook ik) vinden het eten hier super. Toen was het tijd om ze nog voor een laatste keer te knuffelen en weer doei te zeggen, want op donderdag zouden ze weer terug naar huis vliegen.
​Donderdags was ik vrij en ben ik voor school bezig geweest. Op vrijdag had ik een fieldtrip, wat ik heel eerlijk gezegd eigenlijk waardeloos vond! We moesten minstens een uur heen en een uur terugrijden, terwijl de fieldtrip nog geen 20 minuten duurden. In deze 20 minuten hebben we ook alleen maar 2 treatment rooms en een zwembad gezien. Niet erg leerzaam of waardevol helaas.
​Gelukkig stond er 's avonds een module diner op het programma, georganiseerd door school in een Mexicaans restaurant. Dit was erg gezellig! We hebben ouderwetse spelletjes gedaan (ik heb de stoelendans gewonnen) en gedanst. Na deze avond ben ik met Masira, Veerle, Lisa, Benthe, Britt en Lotte naar La Favela geweest, waar we nog even gedanst hebben.
De girlss  Module dinner Bali
​Afgelopen zaterdag ben ik weer druk voor school geweest en ben ik aan het einde van de middag met Lotte en Benthe naar Seminyak geweest om Sinterklaascadeautjes te kopen en een hapje te eten in de stad.
Gister heb ik weer gesurft! Echt super leuk vind ik het en het gaat ook best goed.
​Vandaag is het alweer maandag, week 4 en aangezien het Sinterklaas is, gaat dat ook hier niet ongemerkt voorbij. We hebben met de groep (40 man!!) lootjes getrokken en we hebben straks een BBQ-buffet, dus dat zit wel goed.
suuuurff Surfchickies
​Er staan meerdere foto's in mijn fotoalbum!

​Liefs!

1. Marleen:
    5 december 2016
    Lieve Melissa, weer een leuk verhaal en fijn dat je even hebt genoten van de tijd die papa en mama bij je door konden brengen. Ook de foto's zijn weer superleuk. En wat leuk dat jullie samen ook daar Sinterklaas vieren en lootjes getrokken hebben. Eet lekker of beter gezegd, Ik hoop dat het lekker en gezellig was met heel de groep. Tot een volgend verhaal, ik kijk er al weer naar uit. XX Marleen (en een dikke kus van Serena)
  2. Mama:
    5 december 2016
    Hé Melissa, voor ons dit keer niet zo'n heel verrassend verhaal, maar toch weer leuk om te lezen! Ook wij vonden het heerlijk om je weer te zien en we vonden het nog fijner om je een heel weekend bij ons te hebben! We hebben enorm van Bali én van jou genoten! Helaas was het maar een kort weerzien maar het heeft ons allen wel even goed gedaan denk ik. Leuk ook om al die jongens en meiden te ontmoeten waar je mee optrekt! We hebben je met een goed gevoel weer achter gelaten en dat geeft, mij in ieder geval, veel rust. Ik wens jullie veel plezier in de kerstvakantie en laat regelmatig even wat van je horen. Moeders vindt het toch allemaal nog wel spannend! ☺️ Hou van je meissie!
  3. Opa en Oma Tempelman:
    6 december 2016
    Wederom weer mooi verhaal. Heb je mooi sinterklaasfeest gehad met elkaar? Nu volgens mij zit je daar goed het is hier koud en vriest behoorlijk s'nachts (6,2 graden) brrr . En het surfen vind je leuk nou geniet er maar van zolang het kan. Nu de groeten van deze kant .