Naam:
Foto’s:
267
Video’s:

Over mij

Sinds 2014 studeer ik International Hospitality Management (Hogere Hotelschool) aan Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Vanaf september zit ik in mijn derde jaar van deze studie en ga ik de grote sprong wagen: studeren in het buitenland!! Ik zal in het buitenland mijn minors gaan volgen.

Over mijn reis

De eerste reis die ik ga maken begint op vrijdag 2 september. Op deze dag vlieg ik met een rechtstreekse vlucht naar Bangkok, Thailand. Hier ga ik mijn eerste minor volgen: Spa & Health Business Concepts. Deze minor zal me een beeld geven van de wellness industrie. Ik zal spa & health gerelateerde bedrijven bezoeken en ik krijg ook 'gewone' lessen. Buiten deze gewone lessen krijg ik ook gezonde kooklessen, Thaise massage les en yoga les. Dat doen ze zodat je zelf bekend word met de voordelen van een gezonde leefstijl. - wat ik overigens helemaal niet erg vind om te leren!! ;-)

12 november vlieg ik van Bangkok naar Bali om daar de tweede minor te volgen, wat een vervolg is op de eerste minor. Deze minor heet Spa Business Strategy. Deze minor in combinatie met de eerste kan me voorbereiden op het worden van een manager of ondernemer in de wellness industrie. Spa Business Strategy focust meer op de business kant van de spa & health bedrijven. Voor deze minor ga ik een business strategie ontwikkelen en een spa opzetten op een eiland van Bali. En niet te vergeten zal ik op Bali ook een van de meest luxe spa's bezoeken!!

Eind januari zal mijn reis afgelopen zijn en vlieg ik weer naar Nederland.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Indonesië, Maleisië, Nederland, Thailand.