De spannende dag: het vertrek!

2 september 2016 - Schiphol, Nederland

Jaaaa daar is hij dan, mijn eerste post!

Vandaag is het eindelijk zover: ik vertrek. Wekenlang en misschien zelfs wel wat maandenlang heb ik hier naar uit gekeken. Wel met gemengde gevoelens. Het is natuurlijk een super gave kans en een onvergetelijke ervaring, maar het is ook wel gek; voor 5 maanden lang alles hier in Nederland achterlaten en er in je eentje op uit gaan in Azië.

Gelukkig heb ik super lieve vrienden, vriendinnen en familie, dus mijn afscheid is goed gevierd. Een feestje in Leeuwarden en een feestje in Nieuwleusen; het afscheid was de perfecte reden om een paar extra biertjes naar binnen te werken en om op stap te gaan. Vergeten zal ik de "Golden Blondies" en de "Gerries en de Gaits" ook niet doen, (vriendengroep Leeuwarden & Nieuwleusen) want de mannen (!!) en vrouwen zijn allemaal heel creatief geweest; gekke foto's hier en een leuk telefoonhoesje daar.

En ja: dan is het toch écht zover nu.. Afscheid genomen van papa, mama en Melanie die me gingen uitzwaaien en door de douane heen. Om 14.15 uur vertrekt mijn vliegtuig naar mijn eerste bestemming: Bangkok. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar spannend is het zeker wel!
De baggage Schiphol Het uitzwaaien

Er zullen ongetwijfeld foto's, filmpjes en nieuwe reisverhalen langskomen, dus vul je emailadres even in en je zult op de hoogte worden gehouden van mijn nieuwste updates..

Tot over 5 maanden!
Dikke kus, Melissa

1. Marleen:
    Een goede vlucht en heel veel plezier. XXX Marleen
  2. Chantal:
    Heel veel plezier toegewenst!!!! Xx
  3. Henri Slot:
    2 september 2016
    Have fun, njoy it to the max!!
  4. Janny:
    2 september 2016
    Heel veel plezier en doe voorzichtig xx
  5. Opa en Oma Tempelman:
    2 september 2016
    Melissa een heel goede vlucht gewenst en genieten daar en goede studie daar.
  6. Benny Miggels:
    2 september 2016
    Veel plezier toegewenst enjoy !!
  7. Alfred:
    2 september 2016
    Heel veel succes meid....ik hoop dat je een geweldige tijd hebt .. geniet er van... dit pakken ze je nooit meer af....liefs je oompie
  8. Serena:
    2 september 2016
    supper gaaf dat je dit durft ik mis je nog wel maar heeeel veel plezier en tot over 5 maanden <3
  9. Gea Tiemens:
    2 september 2016
    Heel veel succes en veel plezier!!
  10. Mélanie:
    2 september 2016
    Heel veel plezier!! Ben benieuwd naar al je belevenissen! Geniet ervan!!
  11. Ronny:
    3 september 2016
    Super gaaf Melissa! Succes& heel veel plezier!!
  12. Opa en Oma Tempelman:
    3 september 2016
    hoe was je eerste indruk Melissa groetjes
  13. Marleen:
    3 september 2016
    Melissaaaaaaaaaaaaaaaa, waar ben jeeeeee? Lekker geslapen en een goede vlucht gehad? Wat een mooi appartement heb je zeg, jaloers ben ik wel. Serena liet het filmpje zien, echt megamooi. Geniet er lekker van en ik kijk uit naar je volgende verhaal. XX