De spannende dag: het vertrek!

2 september 2016 - Schiphol, Nederland

Jaaaa daar is hij dan, mijn eerste post!

Vandaag is het eindelijk zover: ik vertrek. Wekenlang en misschien zelfs wel wat maandenlang heb ik hier naar uit gekeken. Wel met gemengde gevoelens. Het is natuurlijk een super gave kans en een onvergetelijke ervaring, maar het is ook wel gek; voor 5 maanden lang alles hier in Nederland achterlaten en er in je eentje op uit gaan in Azië.

Gelukkig heb ik super lieve vrienden, vriendinnen en familie, dus mijn afscheid is goed gevierd. Een feestje in Leeuwarden en een feestje in Nieuwleusen; het afscheid was de perfecte reden om een paar extra biertjes naar binnen te werken en om op stap te gaan. Vergeten zal ik de "Golden Blondies" en de "Gerries en de Gaits" ook niet doen, (vriendengroep Leeuwarden & Nieuwleusen) want de mannen (!!) en vrouwen zijn allemaal heel creatief geweest; gekke foto's hier en een leuk telefoonhoesje daar.

En ja: dan is het toch écht zover nu.. Afscheid genomen van papa, mama en Melanie die me gingen uitzwaaien en door de douane heen. Om 14.15 uur vertrekt mijn vliegtuig naar mijn eerste bestemming: Bangkok. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar spannend is het zeker wel!
De baggage Schiphol Het uitzwaaien

Er zullen ongetwijfeld foto's, filmpjes en nieuwe reisverhalen langskomen, dus vul je emailadres even in en je zult op de hoogte worden gehouden van mijn nieuwste updates..