De introductiedag op school!

5 september 2016 - Bangkok, Thailand

Wat ontzettend veel indrukken!

Gister (zondag) hebben we kennis gemaakt met alle Grand Tour studenten en heb ik mijn kamergenootje ontmoet, super gezellig. 's Middags hebben we rondgelopen in de grote shopping malls hier in Bangkok om wat essentials te kopen voor in onze kamer. Vervolgens hebben we met z'n alles gegeten op de hoek van de straat, net een euro voor een avondmaal, super goedkoop hier! Wat overigens ook een valkuil is, want je geeft hier zo ontzettend makkelijk geld uit..

Vandaag -maandag dus​- moesten we voor het eerst naar school. We kregen introductie over de school, over Thailand en over mijn minor. Een van de hoogtepunten was het feit dat ik hier de traditionele Thaise dans heb geleerd! Wij moesten onze rok uit en we kregen een soort kleed als broek aangeknoopt. De mensen op school zijn super vriendelijk! Wij als Nederlanders en niet-Aziatische mensen zijn hier echte attracties; iedereen lacht naar ons, iedereen vindt ons spannend en sommigen klappen zelfs als we langslopen of spreken ons aan. Er worden zelfs (stiekem) foto's van ons gemaakt!

Met Masira de Thaise dans leren Samen met Lotte! Alle Grand Tour studenten Thailand
Na school zijn we nog even weer langs het grote winkelcentrum geweest en daarna heb ik samen met een paar meiden gegeten. Het is een super leuke groep met mensen, dus ik denk dat ik me hier wel ga vermaken de komende weken. Er zijn zelfs al 2 weekendjes weg gepland waar ik echt naar uit kijk. Maar nu eerst morgen beginnen aan mijn échte schooldag en kijken hoe dat hier in Thailand bevalt. Het enige wat me er niet echt aan bevalt is het feit dat ik elke dag in pak (een blouse, rok en ballerina's) naar school moet, maar als dat het enige is, houd ik het hier wel vol!
In uniform bij het schoolgebouw  Een drankje doen
Warme groetjes uit Thailand! :-)​

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa en Oma Tempelman:
    5 september 2016
    Wat leuk dat de eerste indruk goed is, en jij kan er wel mee omgaan. Dus wij kunnen de dans van jouw leren Melissa, wij houden onze eigen kledinglijn wel aan.
    Groetjes van ons beiden.
  2. Lucy van den Hoogen-Elting:
    5 september 2016
    Leuk om te lezen !! Heel veel succes en plezier met je reis.
  3. Christine:
    5 september 2016
    Wij blijven je volgen hoor, Je zit al weer heerlijk midden aan de tafel, succes en geniet
  4. Papa:
    5 september 2016
    Het valt op dat het daar bevalt. Weinig appjes in onze gezinsapp. Geen directe reactie op e-mails.........
    Maar dat stemt me dan toch wel tevreden!
    Have fun
  5. Sander:
    6 september 2016
    Ziet er gezellig uit! En... Die groene broek staat je goed ;)